Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

Alle betalingen op onze website verlopen via een geautoriseerde payment provider. Dit betekent dat je betaling secuur word verwerkt in een beveiligde omgeving. Je kan betalen middels iDEAL, creditcard of PayPal.

Ik heb geen bevestigings e-mail voor mijn bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

Ons systeem stuurt je automatisch een bestelbevestiging na het plaatsen van je bestelling. Als je die niet hebt ontvangen kan het zo zijn dat onze e-mail in je spambox is beland. Als je echt geen email hebt ontvangen kan je ons natuurlijk altijd even een e-mail sturen: hallo@vogelenvos.nl . Dan sturen we je de bevestiging handmatig even na.

Hoe gaan jullie met mijn betaalgegevens om?

Alle betalingen op onze website verlopen via een geautoriseerde payment provider. Dit betekent dat je betaling secuur word verwerkt in een beveiligde omgeving. Er worden geen betalingsgegevens door ons opgeslagen. Wij hebben geen inzicht in betaalgegevens en slaan geen betaalinformatie op?

Bezorgen

Naar welke landen bezorgen jullie?

Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. We bezorgen standaard binnen Nederland en België. Wil je je bestelling naar een andere bestemming laten bezorgen? Stuur ons dan even een e-mail via hallo@vogelenvos.nl . We kijken graag voor je of we je bestelling naar de gewenste bestemming kunnen verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Na het afronden van je betaling duurt het doorgaans 1-2 werkdagen voordat je bestelling word bezorgd door PostNL.  Normaal gesproken versturen we alle bestellingen voor 14:00 nog dezelfde dag. Bij zendingen naar België moet rekening worden gehouden met een extra dag zendtijd. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat we je bestelling hebben verstuurd ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin de track & trace gegevens. Heb je deze email niet ontvangen? Stuur ons dan even een e-mail via: hallo@vosenvogel.nl . Dan zoeken we de zending graag even voor je op. 

Retourneren

Ik zou een ontvangen product graag willen ruilen. Kan dat?

Alle producten kunnen mits ongebruikt en in de originele verpakking binnen 30 dagen na aanschaf worden geruild. De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. De vervangende producten sturen we kosteloos naar je op. We verzoeken je ons een e-mail te sturen via hallo@vogelenvos.nl voor ons retouradres en verdere instructies.

Ik wil mijn bestelling graag retour sturen en terugbetaald krijgen. Hoe regel ik dat?

Alle producten kunnen mits ongebruikt en in de originele verpakking binnen 30 dagen na aanschaf worden geretourneerd. De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Na ontvangst van de geretourneerde producten vergoeden we het volledige aankoopbedrag inclusief de originele verzendkosten. Een terugbetaling ontvang je binnen 14 dagen na melding terug op je rekening.  We verzoeken je ons een e-mail te sturen via hallo@vogelenvos.nl voor ons retouradres en verdere instructies.

Ik heb een incorrect/defect/incompleet product ontvangen. Wat nu?

Vogel & Vos levert enkel speelgoed van goede kwaliteit. Mocht het een keer voorkomen dat je toch een verkeerd, defect of incompleet product van ons ontvangt ruilen we die graag kosteloos voor je om. Stuur ons een e-mail via hallo@vogelenvos.nl lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Overige vragen

Waar kan ik terecht met een compliment, klacht of opmerking?

We sturen je een paar dagen na het verzenden van je bestelling een e-mail met daarin het verzoek om ons van feedback te voorzien. We horen het natuurlijk graag als je tevreden bent met je bestelling, maar ook als dat niet zo is. We zijn constant bezig onze service te verbeteren en dat kan alleen maar met jouw feedback. Wil je ons liever per email van feedback voorzien? Dan kan dat ook via: hallo@vogelenvos.nl

Ook voor vragen of meldingen van defecte- en/of missende producten verzoeken we je ons eerst even een e-mail te sturen. Vaak kunnen we het probleem direct verhelpen.

Hoe schrijf ik mijn in/uit voor jullie nieuwsbrief?

Op de voorpagina van onze website kan je je eenvoudig inschrijven voor onze nieuwsbrief. Om je uit te schrijven kan je de link onder ieder van onze nieuwsbrieven gebruiken. Lukt dat niet? Stuur ons dan even een e-mail via hallo@vogelenvos.nl Dan schrijven we je graag handmatig in of uit voor onze nieuwsbrief.